SILUETA DUPĂ NAȘTERE: SAPTĂMÂNA 4-6

silueta după naștere

Dacă vă spune cineva că este o treabă ușoară să revi la silueta anterioară sarcinii sau să te reapuci de mișcare, după o perioadă de repaus (în cazul meu 3 luni), vă vinde, cu siguranță, gogoși. Este foarte greu, ai nevoie de multă motivație, hotărâre și speranța că vor veni și zile mai bune…pardon mai ușoare.

Tipul de mișcare/Antrenamentul:

Încheiate fiind cele patru săptămâni de repaus fizic, după naștere, am început negocierile cu soțul meu pentru a-mi aloca timp sportului. Așa cum îmi recomandase și medicul meu, mă gândeam să încep ușor, ușor cu jogging în parc. Asta se traducea pentru mine într-o oră de schimbare a ambianței, de relaxare, de liniște, de timp cu mine însămi. Pentru soțul meu însemna construirea unei întregi strategii de supraviețuire cu doi copii acasă.

Unii  ar spune că nu e mare lucru, mai ales atunci când dispui de timp și nu iei în calcul faptul că unul dintre copii este alăptat la cerere, iar celălalt ar vrea numai în brațe la mama, căci acolo s-a adunat mierea tuturor florilor și sclipiciul zânelor. Pentru noi părinții toate acestea erau ca o probă olimpică, căci trebuia să găsim un moment din zi când încă aveam lumină (parcul nu este luminat noaptea), când tati să nu fie la serviciu, eu să mai am energie și copiii să nu fie obosiți.  Nu au fost foarte multe opțiuni și am convenit că cel mai bun moment ar fi să ies dimineața, de cum răsare soarele. Atunci bateriile mele sunt încărcate, cei mici încă dorm și chiar dacă se trezesc nu dau mari bătăi de cap fiind odihniți și binedispuși.

Cu toate acestea, a apărut o altă problemă, pe care nu o anticipasem, probabil pentru că eram foarte entuziasmată atunci când am cântărit variantele. Îmi este foarte greu să mă ridic din pat la șase dimineața să merg la alergat după o noaptea în care m-am trezit de două ori pentru cel mic, căci lăpticul trebuie servit că e noapte, că e zi și scutecul trebuie schimbat și el, la nevoie.

Nu mă opresc eu la prima problemă apărută.  Știu că nu este un program bătut în cuie, caut soluții mai bune și până una alta mă păcălesc cu diverse schimbări care pe mine mă motivează: un echipament sportiv nou, un soundtrack pe fundal la jogging, un traseu diferit pentru alergat și uite așa trec săptămânile.

Nu vă ascund, probabil sunt cea mai bosumflată de pe cărarea de jogging din parc.  Am impresia că toți cei care aleargă au zâmbete tâmpe pentru ora aceea a zilei. Pentru ei nu o fi tot dimineață? De fapt bosumflata de mine este invidioasă și ar vrea și ea un asemenea zâmbet, tâmp cum o fi el. Asta ar însemna că deja are rezistență la efort, s-a mai dezmorțit și a început să regăsească plăcerea practicării sportului cu regularitate.

Antrenamentul meu săptămânile acestea:

Jogging: atât cât mă ține inima, suflul, energia, picioarele…

Genuflexiuni: simple, fără greutăți, 3 serii a câte 10-15 repetări

Fandări: simple, fără greutăți, 3 serii a câte 10-15 repetări

Jogging: reluat la sfârșitul antrenamentului.

Planul alimentar:

Din păcate la capitolul alimentație în aceste două săptămâni am acumulat restanțe mari, căci ocupată fiind cu joaca, băița și băgatul la somn a celor mici, am ajuns să uit de mâncare și să-mi amintesc abia pe la ora 21:00. Am avut și seri în care îmi răsplăteam efortul depus pe parcursul zilei cu o porție de înghețată. Mari greșeli, aveți dreptate, dar cu toate acestea am făcut și ceva progrese : am renunțat la pâine, beau cafeaua fără lapte și zilnic servesc o salată mai zdravănă cu surse de proteine (năut, fasole, sau ton, căci nu consum carne de vacă, porc sau vită) și musai verdețuri (spanac, rucola, pătrunjel, kale sau salată iceberg).

Forma fizică:

Nu cred că au apărut modificări fizice în aceste săptămâni, iar dacă au fost sunt insesizabile.

Cântarul spune:

Greutate naștere: 80kg

Greutate după s6: 73kg

Greutate normală: 61,5Kg.

Săptămânile 1, 2 și 3 le găsiți aici.

Cu drag de oameni,

Mama cu Dichis.

 

Articole similare

No Comments

    Leave a Reply